Vertrek - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Marloes Bouwmeester - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Marloes Bouwmeester - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 Mei 2014 | Nederland, Duiven

Hejsan,
Lieve allemaal,

Via deze weg ga ik jullie op de hoogte houden van mijn stage in Zweden. Komende 2 maanden ga ik stagelopen bij de Huisarts in Zweden. De afgelopen 3 maanden ben ik bezig geweest met regelen, spraakcursus enz. en dan opeens is het zover, de avond voor daadwerkelijk vertrek. Afscheid genomen van mijn vrienden en familie. En dan vetrekken we morgenvroeg om 4 uur met de auto. Pap en mam zijn zo lief me weg te brengen met de auto, dus de hele auto is volgeladen. Het viel me nog best mee wat ik allemaal heb meegenomen, maar ja eigenlijk heb je voor 2 maand ook niet zoveel meer nodig dan voor 2 weken. Ook de typische hollandse producten zoals stroopwafels en drop zijn ingeladen. Met andere woorden ik ben er helemaal klaar voor.

Tot ziens allemaal, vi ses!
tot over 2 maanden!

• 29 Mei 2014 - 20:35

Imke:

Geniet ervan meis! Tot snel! Xx

• 29 Mei 2014 - 20:36

Evelien Vink:

Vanuit het vliegtuig.. ready for take off.... Heel veel plezier! Als t mogelijk is gaan we je zeker volgen! Xxx liefs florien en evelien

• 29 Mei 2014 - 20:47

Marjan:

Heel veel succes in Zweden Marloes!!

Groetjes Marjan.

• 29 Mei 2014 - 21:00

Simone De Wild:

Heel veel succes!! Geniet van deze ervaring!

• 29 Mei 2014 - 21:20

Rob:

Hey Marloes
    Veel succes in het noorden.
    En ook veel plezier.
    we zien je over twee mnd weer op het MTKV.
    gr Rob (slagwerker)

• 29 Mei 2014 - 21:44

Marjolijn:

Heeeeel veel succes en plezier meid! Ik ga je missen, maar die 2 maanden zijn vast zo voorbij.
    Goede reis!

Dikke kus,

Marjolijn

• 30 Mei 2014 - 00:07

Irma:

Ik dacht al, wanneer gaat ze. Nu dus. Geniet enorm daar, Zweden lijkt me geweldig! Ik hoop dat je dat een hele mooie tijd hebt, maar dat gaat vast lukken. Ik ga je volgen! X Irma

• 30 Mei 2014 - 11:55

Casper:

Hoi Marloes,

Wens je heel veel succes en voooral ook plezier.
    Geniet ervan, we gaan je vast missen maar het is je van harte gegund.

groet en hou je haaks

Casper

• 30 Mei 2014 - 18:55

Peter:

Hey Marloes,

Heel veel succes in Zweden.
    Geniet van je tijd daar.
    We gaan je zeker missen, maar dat gaan we waarschijnlijk wel overleven.