Werken in Zweden - Reisverslagen van Marloes Bouwmeester - WaarBenJij.nu Werken in Zweden - Reisverslagen van Marloes Bouwmeester - WaarBenJij.nu

Werken in Zweden

Afgelopen zomer heb ik tijdens mijn stage het aanbod gekregen om te gaan werken in Zweden. Toen dacht ik, wat? ik in Zweden? durf ik dat wel? Ik ben eerst op zoek gegaan naar werk in Nederland, maar helaas zijn daar geen passende vacatures voor mij. Dus heb ik de knoop doorgehakt, werken als arts in opleiding voor onbepaalde tijd in Zweden. Het is eng, maar ook een geweldige kans. Ik ga jullie weer op de hoogte houden, niet elke week, maar gewoon als er weer wat leuks is gebeurd, of iets wat ik met jullie wil delen.

Kram

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2015

Redan ett år i Sverige

04 Mei 2015

Definitiv i Sverige

08 Maart 2015

Lägenhet, riktig läkare och mycket mer

24 Januari 2015

kompisar, lagenhet och åker skidor

17 December 2014

ID-kort, rongedaels och julconcert!
Marloes

ik ben 23 jaar oud en studeer geneeskunde, voor mijn vrije keuze stage ga ik 2 maanden werken bij een huisartsenpraktijk in Hjo Zweden.

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12490

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 01 September 2015

Werken in Zweden

30 Mei 2014 - 26 Juli 2014

Stage in Zweden

Landen bezocht: