Stage in Zweden - Reisverslagen van Marloes Bouwmeester - WaarBenJij.nu Stage in Zweden - Reisverslagen van Marloes Bouwmeester - WaarBenJij.nu

Stage in Zweden

Hejsan,
Na 6 jaar studeren ben ik bijna klaar met geneeskunde. Voor mijn laatste vrije keuzecoschappen heb ik gekozen voor een stage in het buitenland, en wel naar Sverige (Zweden). Ik ga 2 maanden stage lopen bij de huisarts in Hjo. Ik vertrek vrijdag. En waarom dan Zweden? in Zweden staat de gezondheidszorg heel goed aangeschreven en ik hoop daar dan ook veel van te kunnen leren. De ziekenhuizen liggen in Zweden niet om de hoek en dus zal veel zorg naar de huisarts verplaatsen, voor mij een mooie kans om mijn skills in de acute zorg te verbeteren. Daarnaast lijkt het me gewoon een heel mooi land. Ik heb er heel veel zin in, maar ik vind het ook wel heel erg spannend. De nieuwe taal, nieuwe omgeving en nieuwe mensen. Mijn ouders brengen me weg en dan ben ik daar alleen. Een mooie kans om veel nieuwe mensen te ontmoeten.

adieu, vi ses!

Marloes

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Sista vecka och hem igen

21 Juli 2014

Sjukhuset och trevliga kollegor

13 Juli 2014

Riddarspel, simma och Slöjdmässan

06 Juli 2014

Ensam igen och Visingsö

29 Juni 2014

Pojkvän och Stockholm
Marloes

ik ben 23 jaar oud en studeer geneeskunde, voor mijn vrije keuze stage ga ik 2 maanden werken bij een huisartsenpraktijk in Hjo Zweden.

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12497

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 01 September 2015

Werken in Zweden

30 Mei 2014 - 26 Juli 2014

Stage in Zweden

Landen bezocht: